Το λειτούργημα της παιδαγωγικής ασκείται από παιδαγωγούς, νηπιαγωγούς ή βρεφονηπιοκόμους. Μαζί τους αγωνιζόμαστε για να πετύχουμε τους ευαίσθητους και υψηλούς στόχους μας. Τους επιλέγουμε, τους σεβόμαστε και τους στηρίζουμε. Διατηρούμε μαζί τους σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης ενώ, συγχρόνως, τους κατευθύνουμε και τους εμψυχώνουμε προς τη σωστή κατεύθυνση και τις υψηλές προδιαγραφές.
Επιλεγμένοι για το ταλέντο και το ενδιαφέρον τους για τα παιδιά, οι εκπαιδευτικοί μας εφαρμόζουν με καινοτόμο τρόπο ιδέες της σύγχρονης παιδαγωγικής. Στόχος όλων των μελών μας είναι η ενίσχυση της ταυτότητας του επιστήμονα και του δημιουργικού παιδαγωγού - ερευνητή της ίδιας του της πρακτικής. Η βαθιά γνώση προκύπτει από την παρατήρηση των διαδικασιών μάθησης. Ο μαθητής παρατηρεί το πώς μαθαίνει, ώστε να αφομοιώνει πιο αποτελεσματικά και πιο απολαυστικά και ο εκπαιδευτικός παρατηρεί τους τρόπους που το παιδί μαθαίνει, ώστε να μπορεί να εμπλέκεται πιο εποικοδομητικά στις προσπάθειές του αυτές.
Η επιμόρφωση είναι μια διαρκής διαδικασία υποστήριξης των εκπαιδευτικών στο έργο τους τροφοδοτώντας τους με νέες ιδέες και νέους τρόπους εργασίας, εμπλουτίζοντας τη δουλειά τους και ενισχύοντας τη δημιουργικότητά τους.